Παρασκευή 16 Μαρτίου 2012

Αν κλάψει μπορεί και να πεθάνει!!!


Με το φόβο πως αν κλάψει μπορεί και να πεθάνει, ζει μία νεαρή γυναίκα στη Βρετανία, καθώς είναι αλλεργική στο νερό! Η Κέιτι Ντελ από την Ουαλία πάσχει από «aquagenic urticaria», μια κατάσταση τόσο σπάνια που καταγράφεται σε μόλις 35 ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

Δεν μπορεί ούτε να κλάψει επειδή τα δάκρυά της τής προκαλούν πόνο. Όσο για τα… αφρόλουτρα σε γεμάτη μπανιέρα, ούτε λόγος καθώς της προκαλούν φλεγμονή σαν έγκαυμα.

Η 27χρονη αναγκάστηκε να εγκαταλείψει και τη δουλειά της ως δασκάλα χορού επειδή ο ιδρώτας προκαλούσε αλλεργική αντίδραση στο δέρμα της.

Η κατάσταση της επιδεινώνεται κι αυτό τη βασανίζει. «Μερικές φορές νιώθω σαν φυλακισμένος μέσα στο ίδιο μου το σπίτι. Υπάρχουν μέρες που θέλω να χωθώ στο κρεβάτι μου και να κλάψω αλλά δεν μπορώ», λέει.

«Κάποιος είπε πως η ασθένεια μου μπορεί να με σκοτώσει αλλά δεν υέλων να ξέρω τίποτα για το προσδόκιμο ζωής. Μέχρι να βρεθεί θεραπεία θα ζω με αυτό, παίρνω την κάθε μέρα όπως έρχεται».

Τα συμπτώματά της άρχισαν στα 16 της, όταν έβγαλε τις αμυγδαλές της. Οι γιατροί υποπτεύονται πως η πενικιλίνη που της χορηγήθηκε ενδεχομένως να απορρύθμισε υα τα επίπεδα ισταμίνης στο σώμα της.

Ο 32χρονος σύζυγός της Άντι εγκατέλειψε επίσης τη δουλειά του για να την προσέχει.

«Οι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν την κατάστασή μου και με κοιτούν παράξενα όταν τους λέω πως δεν μπορώ να πλυθώ. Πρέπει το μπάνιο μου να διαρκεί δύο λεπτά και ο Άντι μου λούζει τα μαλλιά», λέει η Κέιτι.

Μέχρι στιγμής δεν υπάρχει θεραπεία για την «aquagenic urticaria» αλλά η 27χρονη δοκιμάζει ένα νέο φάρμακο για να ελέγχει την κατάστασή της.

1 σχόλιο:

KitsosMitsos είπε...

Αυτά είναι πραγματικά προβλήματα!